Thales ще достави новите наземни радари за ВВС
Радарни драми
Унгария купува още четири Gripen
Авиокаст: Епизод 31
Вертолет на ВВС извърши авиомедицинска евакуация
Нов началник щаб на ВВС
Възложиха на „Авионамс“ да изгражди способности за поддръжка на F-16
Полетя прототипът на турския изтребител от следващо поколение
Генерал Димитър Георгиев е новият заместник-командир на ВВС
Авиокаст: Епизод 30
Аеромедицинска задача за C-27J
Пристигна първият медицински вертолет
Радарни драми
Иска ли България да се сдобие бързо с брегови противокорабни ракетни комплекси?
Цел: Ефективност на достъпни цени
От C-27J Spartan до M-346FA – открийте решенията на Leonardo за българската отбрана
Leonardo M-346FA – високотехнологично и ефективно решение, както за бой, така и за тренинг
МО продава летище Габровница
МиГ-21 в България – Началото
На 12 ноември 1963 г. майор Иван Бедрозов извършва първия полет с МиГ-21 в България. С това започва 52-годишната история на експлоатацията на типа у нас. С 227 доставени машини МиГ-21 е вторият по многобройност (след МиГ-15) боен самолет, който е бил на служба у нас. Да си спомним как започва историята на този знаменит изтребител у нас.
Краят на прехващача МиГ-23 – част – 1
Продължаваме серията публикации на спомени за службата на прехващача МиГ-23 в родните ВВС. Този път Силвия ЖЕЛЕВА представя разказа на полковник о.р. инж. Петър Цветков – един от представителите на инженерната мисъл, преживели най-силните години на самолета и неговия безславен край.
Как пристигна МиГ-29
Евгени АНДОНОВ продължава разказа си за това, как МиГ-29 влезе на въоръжение в българските ВВС. В предишната част станаха ясни процесите, довели до избора на самолета през 1987 г., а в тази част ще видим как бе усвоен самолетът в периода 1988–1989 г.
Статията е публикувана в сп. АЕРО бр. 3 (октомври 2008 г.)